Otsing

Palun vajuta enter / Return, et alustada otsingut
26
veebruar

Personaliseeritud ja automatiseeritud turundus on e-äris võtmeküsimus ning peamine trend aastal 2021. Anname seminariga edasi automaat- ja digiturunduse trende, tööriistu, soovitusi nii kampaania planeerimisel, tegemisel kui ka analüüsimisel, mis aitab e-poe käivet koheselt kasvatada. Kingitusena saab iga osaleja e-mailile 7 kasulikku tööriista soovitust esinejate poolt kokkupanduna!

09:00-09:30 ‘’2021 sotsiaalmeedia turundustrendid’’ – Brit Mesipuu, Milos Reklaam 
09:30-10:00 ‘’ Automated marketing solutions for your online shop to grow your online presence’’ – Tatu Kuivalahti, Custobar 
10:00-10.30 ‘’Google Ads – Millele unustatakse tähelepanu pöörata? ’’ – Fred Koppel, Convertal 
15 min paus
10:45-11:45 ‘’Müügiprotsessi loogika ja botid e-poes’’ – Eero Palm, Trendline
11.45-12.15 ‘’Veebikampaaniate mõõtmine’’ – Harlis Velk, Mediabrands Digital
12:15-13.00 lõuna ja sirutuspaus
13:00-13:45 ‘’E-poe SEO 10 peamist kasutamata ressurssi ja potentsiaali’’ – Raido Tamar, SEO Partner
13:45-14:15 ‘’Turundusmaterjalide disain – Canva’’ – Eva Labotkin, Kunstiakadeemia
14.15-14.45 ‘’Kuidas üles ehitada edukas turundusplaan e-poele?’’ – Timo Porval, Lavii

Seminarile ootame ettevõtete juhte, turundusjuhte ja turundusspetsialiste, kes tegelevad e-kaubanduse ja veebimüügiga ning soovivad laiendada oma teadmisi turundusvaldkonnas. Seminar toimub Zoomi keskkonnas. Osalustasu 199€, E-kaubanduse Liidu liikmele 149€

Seminari on võimalik järelvaadata 7 päeva. Seminari järelvaatamise lingi saadame osalejatele järgmisel päeval.