Juba 4. aastat järjest Milos OÜ poolt läbi viidud uuringust selgub, et suurem osa ettevõtetest tegeleb reklaamide üles seadmise ja sotsiaalmeedia haldamisega ise. Sotsiaalmeedia kontode haldamiseks kulub enamusel ettevõtetest ca 2 tundi nädalas. Samas on ka päris palju ettevõtteid, kellel kulub selleks rohkem kui 10 tundi. 55,6% vastanutest tasub sotsiaalmeedia haldamise teenusepakkujale 100-300eurot kuus.
Peamine sotsiaalmeediakanal, mida kasutatakse on ülekaalukalt Facebook. Sotsiaalmeedia kasutamise põhiline eesmärk on enda toodete ja teenuste reklaam.
70,8% ettevõtetest kasutab sotsiaalmeedia reklaami võimalusi. 2020. aastal tegid seda 63% ja veel aasta varem 69,2%.
35,9% jaoks on sotsiaalmeedia peamine reklaamikanal. 34,5% jaoks täiendav.
32,3% vastanutest olid kasutanud reklaamikanalina mõjuisikuid. Möödunud aastal tasuti selle turundusviisi eest enim mõjuisikule oma toodetes ja teenustes. Umbes poolte arvates oli mõjuisikuturundus vastavuses ootustega.
Uuringust lähemalt saad lugeda SIIT