Otsing

Palun vajuta enter / Return, et alustada otsingut

Juba 4. aastat järjest Milos OÜ poolt läbi viidud uuringust selgub, et suurem osa ettevõtetest tegeleb reklaamide üles seadmise ja sotsiaalmeedia haldamisega ise. Sotsiaalmeedia kontode haldamiseks kulub enamusel ettevõtetest ca 2 tundi nädalas. Samas on ka päris palju ettevõtteid, kellel kulub selleks rohkem kui 10 tundi. 55,6% vastanutest tasub sotsiaalmeedia haldamise teenusepakkujale 100-300eurot kuus.

Peamine sotsiaalmeediakanal, mida kasutatakse on ülekaalukalt Facebook. Sotsiaalmeedia kasutamise põhiline eesmärk on enda toodete ja teenuste reklaam.

70,8% ettevõtetest kasutab sotsiaalmeedia reklaami võimalusi. 2020. aastal tegid seda 63% ja veel aasta varem 69,2%.

35,9% jaoks on sotsiaalmeedia peamine reklaamikanal. 34,5% jaoks täiendav.

32,3% vastanutest olid kasutanud reklaamikanalina mõjuisikuid. Möödunud aastal tasuti selle turundusviisi eest enim mõjuisikule oma toodetes ja teenustes. Umbes poolte arvates oli mõjuisikuturundus vastavuses ootustega.

 

Uuringust lähemalt saad lugeda SIIT

 

 

Liitu uudiskirjaga

Väärt uudised, praktilised nõuanded ning siseinfo Eesti e-kaubanduse kohta.