Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →

Statistika ja e-uuringud

Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus aastal 2021

October 21, 2021

- Author  

Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!

Tõnu Väät
- Autor  
Tegevjuht

Juba 4. aastat järjest Milos OÜ poolt läbi viidud uuringust selgub, et suurem osa ettevõtetest tegeleb reklaamide üles seadmise ja sotsiaalmeedia haldamisega ise. Sotsiaalmeedia kontode haldamiseks kulub enamusel ettevõtetest ca 2 tundi nädalas. Samas on ka päris palju ettevõtteid, kellel kulub selleks rohkem kui 10 tundi. 55,6% vastanutest tasub sotsiaalmeedia haldamise teenusepakkujale 100-300eurot kuus.

Peamine sotsiaalmeediakanal, mida kasutatakse on ülekaalukalt Facebook. Sotsiaalmeedia kasutamise põhiline eesmärk on enda toodete ja teenuste reklaam. 70,8% ettevõtetest kasutab sotsiaalmeedia reklaami võimalusi. 2020. aastal tegid seda 63% ja veel aasta varem 69,2%.35,9% jaoks on sotsiaalmeedia peamine reklaamikanal. 34,5% jaoks täiendav.32,3% vastanutest olid kasutanud reklaamikanalina mõjuisikuid.

Möödunud aastal tasuti selle turundusviisi eest enim mõjuisikule oma toodetes ja teenustes. Umbes poolte arvates oli mõjuisikuturundus vastavuses ootustega.

Uuringust lähemalt saad lugeda SIIT

Loe veel uudiseid sellest kategooriast

Uudised otse e-kaubanduse mootorist

Kõik uudised

Liitud liiduga juba täna ja saad palju hüvesid

Oleme pädevad

Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.

Oleme usaldusväärsed

Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.

Oleme turvalised

Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.

Liitu liiduga

E-poed mida saad usaldada.

“Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse.

Tutvu kvaliteedimärgisega