Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Juba 4. aastat järjest Milos OÜ poolt läbi viidud uuringust selgub, et suurem osa ettevõtetest tegeleb reklaamide üles seadmise ja sotsiaalmeedia haldamisega ise. Sotsiaalmeedia kontode haldamiseks kulub enamusel ettevõtetest ca 2 tundi nädalas. Samas on ka päris palju ettevõtteid, kellel kulub selleks rohkem kui 10 tundi. 55,6% vastanutest tasub sotsiaalmeedia haldamise teenusepakkujale 100-300eurot kuus.
Peamine sotsiaalmeediakanal, mida kasutatakse on ülekaalukalt Facebook. Sotsiaalmeedia kasutamise põhiline eesmärk on enda toodete ja teenuste reklaam. 70,8% ettevõtetest kasutab sotsiaalmeedia reklaami võimalusi. 2020. aastal tegid seda 63% ja veel aasta varem 69,2%.35,9% jaoks on sotsiaalmeedia peamine reklaamikanal. 34,5% jaoks täiendav.32,3% vastanutest olid kasutanud reklaamikanalina mõjuisikuid.
Möödunud aastal tasuti selle turundusviisi eest enim mõjuisikule oma toodetes ja teenustes. Umbes poolte arvates oli mõjuisikuturundus vastavuses ootustega.
Uuringust lähemalt saad lugeda SIIT
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.