• Valdav osa – 84,7% (2019. aastal oli see praktiliselt sama ehk 84,3%) ettevõtjaid haldavad oma sotsiaalmeediakanaleid ise. Sageli tehakse seda aga muude tööde kõrvalt ehk puudub spetsiaalselt sotsiaalmeedia turundaja töökoht.
  • 42% vastajatest kulutavad sotsiaalmeedia kontodele kõigest kuni 2 tundi nädalas.
  • 56,9% (aastal 2019 oli see 67,4%) ettevõtetest maksavad sotsiaalmeedia kontode haldamise eest 100-300 eurot kuus.
  • 96,8% (2019. aastal 95,3%) ettevõtetest kasutavad aktiivselt Facebooki, järgneb Instagram 62,8% (2019.a 54,6%), kolmandal kohal on YouTube 25,3% (2019.aastal 21,6%).
  • Facebook on ka peamiselt kasutatav kanal 89,2% (aastal 2019 oli see näitaja 86,8%) ja ennustatakse seda ka järgmiseks aastaks esikohale.
  • Sotsiaalmeedias kohaloleku peamine eesmärk on oma toodete ja teenuste reklaam 86,9% (möödunud aastal 87,7%). Sellel järgnevad oma ettevõtte uudiste levitamine 81% (2019.a. 80,7%) ja brändi tuntuse kasvatamine 67,2% (aastal 2019 71,3%).
  • 63% teevad sotsiaalmeedias tasulist reklaami. Aasta varem oli see 69,2%.
  • Levinuim reklaamisumma on 100-500 eurot aastas, järgnes kuni 100 eurot aastas. Möödunud aastal oli esikohal kuni 100eur ja sellele järgnes 100-500 eurot aastas.
  • Topp 3 populaarsemat teist tüüpi reklaamikanalit on internetireklaamid 48,3%, aasta varem oli see teisel positsioonil 44,8%-ga. Teisel kohal e-maili turundus 47,5%, mis möödunud aastal oli esikohal 56,3-ga. Kolmas koht kuulus nii 2019 kui 2020 aasta ajalehtedele ja ajakirjadele 43,5% aastal 2019, 37% aastal 2020.

Loe rohkem SIIT

 

Brit Mesipuu

Milos Reklaam

Liitu uudiskirjaga

Väärt uudised, praktilised nõuanded ning siseinfo Eesti e-kaubanduse kohta.