Uuringu eesmärgiks oli määratleda Eesti elanike internetist ostmine ja selle trendid.
Sihtrühm:
Eestimaa elanikud vanuses 15-74 eluaastat. Uuringu tulemused on laiendatavad kogu Eesti 15-74aastasele elanikkonnale.
Uuringu disain:
Kombineeritud meetodil eesti ja vene keeles. Andmeallikateks nii Kantar Emori Atlas-nimeline kui CAWI-buss uuring.
Valim:
- Atlas-nimelises uuringus küsitlesime 1565 inimest üle Eesti. Valim on moodustatud mitmeastmelise juhuvaliku printsiibil, kus kasutame kombineeritud andmekogumist (algab intervjuuga vastaja kodus, mille järel vastaja täidab veel isetäidetava ankeedi).
- CAWI-buss uuringus küsitlesime veebi teel 1076 inimese üle Eesti.
- Viide andmeallikale on toodud iga slaidi paremal all ääres.
Küsitlusaeg:
2019.a. jaanuar-mai
Omandiõigus:
Uuringu tulemuste omandi- ja autoriõigus kuulub AS Emorile. E-kaubanduse Liidul ja liidu liikmetel on õigus uuringut kasutada informatiivsena. Turundus- jm materjalides kasutamine ainult Emori eelneval loal.
Antud uuring PDF-ina on saadaval ka liikmele sektsioonis. Seal on võimalik tabeleid ja jooniseid suuremana näha.





