Uus bränd võetakse kasutusele kõigis 145 riigis, sealhulgas Eestis, kus dentsu brändi alla kuuluvad tänasest meedia- ja digiagentuurid Carat, Vizeum, iProspect, Isobar ja ökonomeetriliste mudelitega tegelev Data2Decisions.

Dentsu Estonia juht Britte Maidra sõnas, et koostöö 145 riigiga tagab tulevikus selle, et kasutada saab maailmatasemel tööriistu ja uuringuid, mis on meedia- ja turundustöös vajalikud. Lisaks viiakse koos läbi ühiseid töötubasid ja jagatakse know-how’d, millest võidavad nii töötajad kui kliendid. Näiteks oleme Eestis juba välja töötanud dashboarde, mida nüüd rakendatakse kordades suuremates riikides ja vastupidi.

Dentsu ja selle alla koonduvate agentuuride ühine eesmärk on olla rahvusvaheliselt andmete-, analüütilise planeerimise ja kliendikeskse teenuse turuliider. Kindlasti saame edaspidi olla suureks abiks e-äridele läbi erinevate tööriistade, uuringute ja knowhow.

 

Vaata lähemalt ja küsi, kui saame kasulikud olla! 

www.dentsu.ee

 

Lisainformatsioon

Britte Maidra

Britte.maidra@dentsu.com

Tel: 50 54 163

 

Liitu uudiskirjaga

Väärt uudised, praktilised nõuanded ning siseinfo Eesti e-kaubanduse kohta.