15. novembril toimus kino Artises Eesti E-kaubanduse Liidu ning Ärilehe poolt korraldatud “E-kaubanduse turundusseminar 2019”, mida oli kuulama tulnud pea 150 e-äris igapäevaselt kätt pulsil hoidvat entusiasti. Päeva oli pikitud kokku 11 esinejat ning 10 erinevat teemat, alates konkurentide luuramisest kuni selleni, kuidas müüa lugu ja toodet, mitte hinda. Päevale tegi toreda alguse aga Taani juhtiv sotsiaalmeedia spetsialist, kelle üks märksõna oli videod, videod ja veelkord videod.

Rohkem lisainfot:

http://arileht.delfi.ee/news/turundus/e-kaubanduse-turundusseminar-andis-vastused-kusimustele-mis-aitavad-e-ari-oluliselt-kasvatada?id=84348157&fbclid=IwAR2q496HpE-qno-jwA0a9xAzGNnWcVPh5o8S1fVqRT1JeB-CLYlTBwrSsow