E-kaubanduse Liit kutsub liikmeid osalema märtsikuus toimuvas Kiida Teenindajat kampaanias, et seeläbi Eesti teeninduskultuuri edasi arendada, teenindaja ametit väärtustada ja enda ettevõtte teenindajaid motiveerida.

Rohkem infot kampaania kohta leiad siit: https://www.heateenindus.ee/kampaania

Kiida Teenindajat kampaanias osalemine maksab Eesti E-kaubanduse Liidu liikmele a´ 90 eurot + km ja selle hinna sees on ühe inimese osalemine ühel Heateenindus.ee korraldataval koolitusel. 

Valida saab ühe kolmest järgnevalt nimetatud koolitusest: 

1) Hea Teeninduse Juhtimiskonverents 14.veebruaril 

2) Tartu Hea Teeninduse Päev 14.märtsil 

3) Tallinna Hea Teeninduse Päev 12.aprillil. 

Rohkem infot: www.heateenindus.ee/koolitused 

Kiida teenindajat! kampaaniaga saab liituda ja bännereid ning vajadusel ka kampaaniamaterjale tellida: www.heateenindus.ee/telli

NB! Liitumisel palume kommentaaride lahtrisse kirjutada sooduskood “90”.

Liitumise tähtaeg on juba ülehomme, 26. jaanuaril.

Heade soovidega




Signe Kõiv

Juhatuse esimees

Eesti E-kaubanduse Liit