Täna toimub seitsmes E-smaspäev, kus veebipoed teevad klientidele ahvatlevaid hinnapakkumisi ja kostitavad tasuta tarnega. E-smaspäeva eesmärk on pakkuda tarbijatele 24 tunni jooksul veebipoodides häid soodustusi ning seeläbi suurendada Eesti e-poodide tuntust ja usaldusväärsust.

Kõik pakkumised on kuvatud 14. mai südaööni kell 23:59. Pakkumisi on  võimalik sorteerida kategooriate ja soodustuste kaupa, samuti saab häid leide jagada sotsiaalmeedias. Kampaanias osaleb kokku 120 e-poodi, nende seas nii äsja alustanuid kui mitmeid tuntud e-poode nagu Astri.eeExpertSokisahtel100kingitust.eeRahvaraamat.eeGurmeesoolSangarDecoraApollo
HansapostBauhofHome4youeCoopGoldtimeKellakaubamaja ja paljud teised.   

“Lühikese ajalooga E-smaspäev on väga hästi vastu võetud ning käesolev kampaania purustab taas külastajate rekordeid. On rõõm näha, et E-smaspäev täidab oma eesmärki ja toob kasu nii ostjatele kui e-poodidele,” leiab E-kaubanduse Liidu tegevjuht Signe Kõiv.

Kampaanias osalevad 108 E-kaubanduse Liidu liiget ja 12 mitteliiget. Kõigi e-poodide taust on kontrollitud, et tagada usaldusväärne ostukeskkond.

E-smaspäev toimub iga aasta novembri- ja maikuu teisel esmaspäeval, esimene kampaania toimus 2014 a. novembris. Kampaania keskkond asub aadressil https://esmaspaev.ee, kust leiab kõigi 120 e-poe pakkumised. Silver Hage ja Matthias Vutt’i poolt ellu kutsutud kampaania korraldaja on Eesti E-kaubanduse Liit, mis ühendab 220 e-kauplejat ja teenusepakkujat.

Täname toetajaid – Itella SmartPOST, kelle pakiautomaadid täna E-smaspäeva reklaami kuvavad ja Zone.ee, kes hoolitseb kampaanialehe kiiruse eest ja jagab kiire e-poe nippe

E-smaspäev meedias: Delfi, Geenius, Tallinna24.ee, Buduaari uudiskiri.

Lisainfo:

Signe Kõiv
Eesti E-kaubanduse Liit
+372 5023 456
signe@e-kaubanduseliit.ee
e-kaubanduseliit.ee